Shop Mobile More Submit  Join Login
Hurr why? by emi-ku Hurr why? by emi-ku
Ralts Y U no rocket pokemon?

8C
Add a Comment:
 
:iconmissmouri:
MissMouri Featured By Owner Dec 30, 2010   Digital Artist
LOL! im a HUGE TR fan too XD
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 30, 2010  Student Digital Artist
FOR THE BOSS!
Reply
:iconmissmouri:
MissMouri Featured By Owner Dec 30, 2010   Digital Artist
>83 HAHA
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 30, 2010  Student Digital Artist
>8D *rocket five*
Reply
:iconmissmouri:
MissMouri Featured By Owner Dec 30, 2010   Digital Artist
*rocket five* >8D
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 30, 2010  Student Digital Artist
:iconexplosionplz:
Reply
:iconpaipar:
Paipar Featured By Owner Dec 8, 2010  Hobbyist General Artist
Haha, cute as ever.



Sableye says hi. =P
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 30, 2010  Student Digital Artist
I just noticed this comment
Ralts says to sableye, im onto you.
Reply
:iconpaipar:
Paipar Featured By Owner Dec 30, 2010  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:iconreaper145:
Reaper145 Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Digital Artist
Lol this is SO cute! I love both expressions, but especially Ralts! Its adorable XD
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
Pffft xDD Thank you very much, i wasnt sure much on this picture, Rocketys head seems a bit big
Reply
:iconreaper145:
Reaper145 Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Digital Artist
Your welcome! XD No, its perfect.
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
You sure about that? looks odd to me, but thats for the flattery xD
Reply
:iconreaper145:
Reaper145 Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Digital Artist
Nope. 'Cuz its kinda like, a chibi, so the big head makes it cuter XD
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
Yeah i guess so xD, i guess im just trying to find something wrong OTL
Reply
:iconreaper145:
Reaper145 Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Digital Artist
Nooo, self confidence!
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 8, 2010  Student Digital Artist
Blah! xD
Reply
:icontalosat:
TalosAT Featured By Owner Dec 7, 2010
o3o i love the coloring on this :D also Ralts is amusing c:
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
Ralts is awesome >:3
Reply
:iconchiothefallen:
CHIOtheFALLEN Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Digital Artist
D: You are bad guy Emi?
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
FOR THE BOSS.
only in poke. I dont fit anywere else in the labels xD
Reply
:iconchiothefallen:
CHIOtheFALLEN Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Digital Artist
*sniffle* but we can still be friends?
Im a breeder xD
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
Of course. I dont go as low as stealing babies :'D xDD
Reply
:iconchiothefallen:
CHIOtheFALLEN Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Digital Artist
Bahahaha I didnt know Team Rocket stole babies Emi~
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
OH GOD your not supposed to know that
Oh god no the boss is gonna kill me ;__;
Reply
:iconchiothefallen:
CHIOtheFALLEN Featured By Owner Dec 7, 2010  Hobbyist Digital Artist
ILL PROTECT YOU!!!!! :heart:
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Digital Artist
EE <33333333
Reply
:icondasquishy:
DaSquishy Featured By Owner Dec 6, 2010
VERY CUTE <3 kyaaaaa adorableness >w<
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 6, 2010  Student Digital Artist
Heee :heart: Thank youu Cx
Reply
:icondasquishy:
DaSquishy Featured By Owner Dec 6, 2010
welcome :3
Reply
:icongh0stunit:
Gh0stUnit Featured By Owner Dec 6, 2010  Student Artist
'cause ralts is AWESOME C:
they can kick ur pitiful ass with their minds :la:
:] love the picture btw gotta love the set outfit team rocket makes!
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 6, 2010  Student Digital Artist
Cha, in this lil poke group i thought id be rocket. i'll convert my friends to the side YOU'LL SEE.
Reply
:icongh0stunit:
Gh0stUnit Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Artist
:iconicameplz: oh shit noes! xD
Reply
:iconangelkittin:
angelkittin Featured By Owner Dec 6, 2010
its so simple yet its so pwetty *o*
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 6, 2010  Student Digital Artist
Aw <3 thankyou angiee <333
Reply
:iconpandathebox:
PandaTheBox Featured By Owner Dec 6, 2010
holy shit, amazing! lsgkhewaghwe-

your gonna draw more of them? ;;
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 6, 2010  Student Digital Artist
My rocket self and ralts? yeah i think there becoming a pair now xD
Reply
:iconpoison-pikmin:
poison-pikmin Featured By Owner Dec 6, 2010  Student General Artist
Awh, I love the colors! C8
And ralts looks adorable. x3
Reply
:iconemi-ku:
emi-ku Featured By Owner Dec 6, 2010  Student Digital Artist
Well thank you very much sugarplum :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 539 × 571




Details

Submitted on
December 6, 2010
Image Size
125 KB
Resolution
539×571
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
450
Favourites
15 (who?)
Comments
39
Downloads
13
×